אמנם בעבור רבים חדר בריחה מהווה פעילות מהנה במיוחד, אך לצד זאת צריך לזכור הפעילות הזו טומנת בחובה לא מעט יתרונות. כך שאם אתם שוקלים לקחת חלק בפעילות הזו ביחד עם החברים, המשפחה או צוות העובדים, אז יהיה כדאי לכם לדעת טוב יותר מדוע מדובר בפעילות כה מיוחדת, וכזו שגם עשויה להטיב עמכם בלא מעט מישורים.

למה זה טוב ומפתח את השכל?

• לומדים לפתור חידות – בפעמים הראשונות שתשתתפו בחדר בריחה, אתם עלולים שלא להצליח במיוחד או אפילו להתמודד עם קשיים בפתירת החידות. לאחר שתצברו יותר ניסיון, כך גם המיומנות שלכם תגבר ואתם תוכלו להבין בצורה טובה יותר את כיוון החשיבה וכיצד בדיוק תוכלו לפתור חידות.

• פתרון מעולה לגיבוש – אין לכם רעיונות כיצד לגבש בין העובדים? אז דעו לכם שכאשר מדובר על אסקייפ רום, זה תמיד עושה את העבודה כמו שצריך. כל העובדים שלכם יצטרכו ללמוד כיצד לתקשר אחד עם השני ולפתור חידות יחדיו. הדבר יביא לכדי הבנה הרבה יותר טובה אחד של השני.

• תמיד יש דברים חדשים – כאשר מדובר על חדרי בריחה בתל אביב או בצפון, אתם תמיד תוכלו למצוא חדרי בריחה לפי שעות שלא יצא לכם לקחת בהם חלק, אשר נסובים סביב רעיון שונה ומעניין. כך שאתם אף פעם לא תשתעממו ותמיד יהיה לכם אתגר חדש שתוכלו לקחת בו חלק.

• פעילות מהנה במחירים נמוכים – אתם לא צריכים לשלם מחירים גבוהים בכדי לקחת חלק בפעילות המהנה הזו, ודבר נוסף שיהיה כדאי לכם לקחת בחשבון זה שאתם יכולים פשוט להצטרף אל המועדון של The Rooms, ובו כמובן שתוכלו ליהנות ממחירים נמוכים יותר והטבות בשלל חדרי הבריחה המובילים בארץ.

חדר בריחה בוחרים דרך The Rooms

בכדי שאתם לא תתאכזבו מהבחירה שלכם בחדר בריחה, אתם יכולים לוודא שאתם בוחרים אך ורק דרך מועדון חדרי הבריחה של The Rooms. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר בעבור הכסף שלכם בסופו של דבר, ואתם כמובן תוכלו ליהנות הרבה יותר בסופו של דבר.

לרשימת חדרי בריחה פנויים שלנו לחץ על הלינק.

אתם יכולים לבדוק כבר עכשיו את רשימת מועדוני הבחירה שמופיעה באתר של המועדון, כך שתוכלו להתרשם ממגוון המקומות שיוכלו להציע לכם מחירים אטרקטיביים אם רק תבחרו להצטרף אל המועדון בסופו של דבר. ההנאה שתוכלו להפיק מהפעילות הזו ביחד עם החברים והמשפחה היא כזו שללא ספק שווה את הכסף שלכם, אז למה אתם מחכים חברים? תצטרכו למועדון כבר עכשיו.