חדרי בריחה בצפון – חוויה בלתי פוסקת

אזור הצפון משופע בהמון פארקים של מדע, חברות הייטק וסטארטאפ. אין ספק כי עבודה בחברות הללו, תובעת מהעובדים השקעה לא קטנה בכל מיני רמות.

הרצון להצליח ולהשיג, להציג הצלחות, לשמור על מקום העבודה שלך ולהשקיע, גורם לשגרה יום יומית מאוד לוחצת. אנשים בחברות סטארטאפ והייטק, יכולים למצוא את עצמם יושבים מול המחשב גם עשר שעות ביום, שלאחריהן הם גם לא מצליחים לישון בלילה, כי משהו מטריד אותם, מציק להם, הם לחוצים מרוב עבודה, עומס ועוד.

אז מה יכול להתאים כבילוי לאנשים שמתמודדים עם קשיים של לחץ ועומס, שהם אינטליגנטים ועסוקים באקזיט הבא? יום כיף בצפון שכולל פעילות של שבירת שגרה עם סוג של הנאות מעולם אחר.

כן, נכון! קוראים לה מציאות מדומה וזה בדיוק מה שמביא המון עובדים של חברות סטארטאפ והייטק לכל מיני חדרי בריחה בצפון. גם בתחום הלאו-טק אם אתה קבלן שיפוצים במרכז או יועץ איטום המציאות די דומה.

איך בוחרים חדרי בריחה בצפון?

חדרי בריחה משמשים במידה רבה מקום לשבור שגרה, ולברוח ממנה, למרות שהמטרה הסופית של כל שחקני חדרי בריחה בצפון זה דווקא לברוח מהחדר.

מה בעצם קורה בחדרי בריחה בצפון? יש סיפור וסביב הסיפור הזה יש עלילה. בדרך כלל יש גיבור טוב שרוצים לנצח או המון דמויות רעות שמנסות להפריע. השחקנים בחדר הבריחה הם כמובן בצד של הטובים.

הם מנסים לעזור לגיבור וגם לעצמם כאשר הם עומדים בכל מיני משימות, ואז הם מקבלים רמזים וצריכים להמשיך הלאה ולהתקדם בחדר שלפעמים מורכב מכמה חדרים, כאשר בסופו של דבר הם צריכים לפתור כל מיני חידות עד שהם מצליחים לעבור את כל המסע בכל מיני חדרי בריחה בצפון ולמצוא את המפתח של החדר.

פירוטכניקה טובה היא שם המשחק. יש חדרי בריחה בצפון מאוד מושקעים גם מבחינת תאורה, אפקטים, סאונד ועוד שבאמת מביאים מציאות מדומה שונה ואמתית, וזה עוזר לכל מי שנמצא בחדרי בריחה בצפון להרגיש שהם באמת במציאות אחרת.

איך משרינים חדר בריחה בצפון?

יש היום בארץ הרבה חדרי בריחה בצפון, אבל למען האמת לא כולם טובים. כדי שתוכלו לבחור בחדרי בריחה בצפון שיסבו לכם הנאה, אתם יכולים להירשם למועדון הלקוחות של אתר חדרי הבריחה הכי טובים בארץ- דה רומס.

כבר בהרשמה לאתר דה רומס תקבלו 10% הנחה בביקור באיזה שהוא חדר משלל חדרי בריחה בצפון וזו כבר ההתחלה. אם חדרי בריחה בצפון זה התחביב החדש שלכם (ולא רק שלכם אגב), תוכלו בהחלט לקבל הנחות, מבצעים והטבות מהאתר דה רומס בהמשך, כך שמאוד משתלם לכם להירשם אליו ולהיות חלק ממועדון הלקוחות הנחשב שלו.

מועדון חדרי בריחה בצפון, מציע גם חדרי בריחה בכל הארץ והרשמה במועדון מאפשרת לכם ליהנות משלל הטבות\ תנאים מיוחדים, בונוסים ועוד.

אל תחמיצו את החוויה של חדרי בריחה בצפון וחדרי בריחה בדרום זו יכולה להיות הרפתקה לחיים.