אם אתם מחפשים חדרי בריחה בצפון, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה להירשם לאתר THEROOMS שמעניק לכם אין סוף הטבות לכל מיני חדרי בריחה בצפון ובכלל.

אז מה מקבלים? אם נרשמים מקבלים מיד 10% הנחה לכל החדרים. לחדר החמישי תיכנסו כבר עם 25% הנחה, לעשירי עם 50% ובחדר ה-20 תשחקו על חשבון האתר. שווה לא?

מועדון הלקוחות דה רומס מאגד את כל חדרי הבריחה הכי טובים בארץ (כי יש גם לא טובים), עם החידות הכי מאתגרות, התפאורה הכי שווה ומושקעת והעלילות הכי מרתקות.

במועדון הלקוחות THETOOMS עשרת החברות עם חדרי הבריחה הכי טובים ו-20 חדרי הבריחה הכי מעולים ושווים.

איזה חדרי בריחה יש ב-THE ROOMS ?

בצפון יש מגוון רחב של חדרי בריחה כגון סוד הגילגל, חדר בריחה בקצרין. במועדון הלקוחות של THEROOMS יש חדרי בריחה מהדרום עד הצפון. בחרנו להציג בפניכם כמה מהם. אז מה זה בדיוק סוג הגילגל?

מדובר על מבנה מסתורי ועתיק בגולן בשם הזה, יש עליו המון סיפורים ואגדות, אבל אף אחד לא יודע באמת מה יש בו המבקרים בחדר בריחה זה, מוזמנים לגלות מה קורה שם.

חדר בריחה נוסף בקצרין תחת השם הבושם, מבוסס על הספר, סיפורו של רוצח. תנחתו ישר למאה ה-18 בצרפת ותכירו איש גי מוכשר ומגעיל שיש לו חוש ריח מאוד מפתח שקוראים לו גרנאווי. הוא כל כך רוצה למצוא את הניחוח האלוהי ולכן הוא מגיע לדרך אפלה שמסתיימת באלימות.

תברחו משם כל עוד נפשכם בכם…

קארטו זהו חדר בריחה נוסף בצפון. זה מתחיל בלונדון, אחרי פיש אנד צ'יפס, אחרי שתצטלמו עם חייל ליד ארמון המלכה. זה היה טיול שגרתי אבל במהרה  יהפוך לדרמה היסטרית. תוך דקות תהיו קבורים בעולם תחתון ונסתר שיש בו המון אויבים עם עוצמה כוח ורשע. נראה אתכם יוצאים מהחדר הזה.

זה רק אחד מחדרי בריחה בצפון והוא נגיש גם לנכים על כיסאות גלגלים.

מה זה משחקי קווסט- חדרי בריחה בצפון!

חדרי בריחה בצפון ובעצם בכל מקום מבוססים על משחקי מחשב מוכרים וידועים של שנות ה-80 המוכר תחת שם הז'אנר משחקי הקווסט. משחקים אלה לקחו את השחקן לכל מיני הרפתקאות, תוך כדי זה שהשחקן אסף רמזים, פתר חידות וקיבל בונוסים. שלבי המשחק הופכים לקשים יותר ויותר, עד שהשחקן מקבל מספיק נקודות כדי לסיים את המשחק.

בדרך כלל גם היה אפשר לשמור את המשחק באמצע ולהמשיך למחרת למשל מהמקום בו הפסקתם. מבנה המשחק הזה בנוי לחדרי בריחה. המשתתפים בחדר בריחה נכנסים ראשית לאיזה שהיא מציאות מדומה, אחר כך מתחילים להיות מעורבים באיזה שהוא סיפור שהולך ומסתבך. ולבסוף הם אמורים למצוא את המפתח לחדר ולצאת משם. אם לא מצליחים לצאת לבד מוציאים אתכם. איזה בושות!