את תולדות מתחמי אסקייפ רום אפשר למצוא בז'אנר משחקי המחשב בסגנון הקווסט של שנות ה-80. מדובר היה במשחקי הרפתקאות או בשמם הנוסף: בלשים, בהם היה גיבור שעבר כל מיני תלאות, אתגרים והרפתקאות. היו לו גם אויבים וכדי לנצח הוא היה צריך קודם כל לנצח אותם.

במסע הזה שעבר הגיבור (שאותו גילם השחקן מול המחשב כמובן) הייתה הזדהות מוחלטת עם כל מצב ובעיה בהם נתקל הגיבור שהיה יכול להיות ילד, צעיר, גמד, כלב ועוד.

כאשר הגיבור הצליח לעבור כל מיני שלבים, הוא היה מקבל נקודות, אבל אם למשל נכשל באיזה שהוא שלב, יכול היה להפסיד את כולם בבת אחת.

אחד היתרונות של משחקי הקווסט היה, שאפשר היה להפסיק את המשחק ולשמור את הניקוד ולהמשיך למחרת. כך יכולת להימלט מגורל אכזרי כמו מוות אם חלילה נשארת בלי ניקוד כלל, והיית צריך להתחיל לשחק כמו טירון מהתחלה.

אסקייפ רום פועל אותו דבר. אתם רוצים להיות גיבורים לשעה? היכנסו לאתר והזמינו לכם חדר מיוחד במינו.

למי מתאים אסקייפ רום?

אנשים שהולכים לחדרי בריחה- אסקייפ רום, הם אנשים שאוהבים לפעול, וכנראה הם מאלה שגם אוהבים ויודעים לקבל את ההחלטות שלהם בחיים.

אלה אנשים שאוהבים בילויים מיוחדים, וגם לא מעט אתגר. גם אסקייפ רום זה סוג של אקסטרים. לא כולם מסוגלים להיכנס לחדר ולהתמודד עם החידות הקשות של הסיפור. יש שבוחרים ללכת בצמד ויש שאוספים כמה חברים והולכים יחד.

המסע של המבקרים בחדר הבריחה, מתחיל מהרגע שהם נכנסים. הם נכנסים לחדר שהתפאורה שלו וכל האלמנטים שיש בו, מנסים לחבר אותם לאיזה מציאות מדומה, והם חייבים להיכנס לראש הזה ולשחק את המשחק.

עכשיו הם צריכים גם להתמודד עם כל מיני בעיות שצצות ולפתור אותם, כך שלב אחרי שלב, עד שהם מצליחים לצאת מהחדר.

מועדון לקוחות של אסקייפ רום- דה רומס

בתוך מתחמי חדרי בריחה, נוצרו כבר סגנונות כמו למשל חדרי בריחה מפחידים ועוד. בנוסף, יש היום בארץ  הרבה מאוד חדרי בריחה ולאנשים שרוצים להגיע לחדרי בריחה עם סיפור שמוצא חן בעיניהם, קשה לדעת איפה זה קורה והאם זה שווה.

בדיוק בגלל זה נוסד מועדון הלקוחות THEROOMS. מועדון הלקוחות הזה שיש לו גם אתר באינטרנט, מאגד את חדרי הבריחה הכי מומלצים בכל מיני מקומות בארץ, ואפשר להזמין גם דרך האתר חדר בריחה שמוצא חן בעיניכם.

THE ROOMS– קבלו המלצה לאסקייפ רום

לצערנו יש גם אסקייפ רום מאכזבים. לכן מועדון הלקוחות דה רומס, יוכל לתת לכם המלצה לגבי חדרי בריחה שווים באזור גיאוגרפי בו אתם מחפשים.

חוץ מזה למי שנרשם למועדון הלקוחות של THE ROOMS יש הנחות ומבצעים.

אם עוד לא נרשמתם, זה הזמן לבחור את חדר הבריחה הכי שווה הבא שלכם.