חדרי בריחה זה לא טרנד, זה הבילוי האולטימטיבי היום על חברים, קבוצות של עובדים, משפחה ועוד. מתארגנים ויוצאים לעיר הגדולה תל אביב, מזמינים מקום בחדר בריחה והולכים לחגוג. אתם לא יודעים איך תצאו משם, ומה שבטוח אתם לא תצאו כמו שנכנסתם כי חדרי בריחה בתל אביב זו החוויה הכי גדולה היום.

כדי לא להשתגע ולהתחיל לחפש חדרי בריחה, אנו ממליצים לכם להירשם לאתר THEROOMS שמבטיח לכם לא רק שורה של חדרי בריחה בתל אביב מומלצים, אלא בהמשך גם הטבות והנחות וגם מידע על חדרי בריחה בתל אביב חדשים, שאתם יכולים להיות הראשונים לחוות אותם.

אז מה זה חדרי בריחה?

חדרי בריחה כשמם הם, זהו חדר בו אתם ננעלים וצריכים לפתור משימה מסוימת הקשורה בסיפור החדר. לכל חדר בריחה יש שם, ואתם בוחרים את החדר עם הסיפור שהכי מדבר אליכם. במקרה של הגעת משפחה עם ילדים, אנו ממליצים לא לבחור למשל בחדר בריחה מפחיד או עם איזה סיפור אימה שישאיר את הילדים שלכם מפוחדים, אנו ממליצים לבחור באיזה סיפור קלאסי נחמד עם הרבה הרפתקאות ואתגרים.

אתם נכנסים לחדר בריחה והוא מראש בנוי עם תפאורה ואלמנטים של הסיפור. אתם מקבלים חידות, אתם צריכים לפתור אותם. כך שלב אחר שלב, עד שתגיעו למצב שתבינו מה מי נגד מי, תגבשו אסטרטגיה, תצליחו לפתור את החידות, להתגבר על האתגרים ומה הבונוס? המפתח של החדר לצאת משם. לא מצאתם- לא יצאתם!!!

חדרי בריחה בתל אביב הם מגוונים מאוד מבחינת הנושאים שלהם.

משחקי הקווסט- חדרי בריחה בתל אביב!

המתכונת בה בנוי כל סיפור של חדרי בריחה בתל אביב, היא מז'אנר משחקי המחשב שנקראת משחקי הקווסט או לחלופין- משחקי בלשים.  מדובר על משחקי מחשב שהיו פופולאריים בשנות השמונים ולא היה ילד שלא שיחק אותם. בכל משחק כזה יש שחקן והוא צריך לעבור מסע עם המון חידות, אתגרים והרפתקאות, וכל זה כדי לפתור בעיה אחת גדולה כמו לנצח את המפלצת, את הפיראטים, להציל את היצור המור וכו'. במשחק מחשב עושים את זה עם המקלדת, בחדרי בריחה פשוט עוברים את המסע הזה יחד עם הגיבור, עם כל אתגר שצץ בחדר הבריחה ושצריך לפתור אותו. גם במשחקי המחשב היה מדובר על זירה בה התנהל המסע. היה צריך לאסוף חפצים, רמזים ובונוסים כדי להמשיך במסע, עד שהשחקן היה מתקדם לעבר הפתרון.

חדרי בריחה בתל אביב- האם תצליחו לברוח?

במשחקי הקווסט ההם- היה אפשר לשמור את המשחק עם הניקוד שצברת ולהמשיך למחרת למשל מאותה נקודה שהפסקת. בחדרי בריחה זה עובד אחרת, יש לכם רק שעה להגיע אל הפתרון, למצוא את המפתח ולצאת משם. אם לא תצליחו יוציאו אתכם לבד, איזה בושות!!!!