אתר THE ROOMS מעניקה לכם מחירים מיוחדים, הטבות ומבצעים של כל חדרי בריחה במרכז ועוד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר, להזמין מקום וההטבות מתחילות לתקתק.

חדרי הבריחה של האתר הם מהטובים הקיימים, המושקעים והמהנים ותוכלו לקרוא על כך בהמלצות על כל חדרי בריחה במרכז ובכלל, להתרשם מנושאי החדרים ולהתחבר לסיפור חדרי הבריחה שלכם.

שוליית הקוסם- חדר בריחה באבן יהודה

חדר בריחה זה הוא חלק מכל מיני חדרי בריחה במרכז, כפי שמופיעים באתר.

אתם מגיעים להופעה של קוסם. הוא עומד להתחיל את מופע חייו בעוד שעה, אבל הוא שכח משהו חשוב, ואתם צריכים להציל אותו ולנסות לאתר מה הוא שכח וגם למצוא את זה. העתיד של הקוסם הזה תלוי בכם, ביעילות, בחוכמה, בשיתוף הפעולה שלכם וביכולת שלכם לעזור לו. יש לכם שעה להוכיח שלא סתם הקוסם נתקע בלי הדבר החשוב הזה, כי אתם תמצאו את זה. מה זה? לא נגלה לכם, אבל נאמר לכם שזוהי חוויה מיוחדת במינה לבלות בחדר הבריחה של שוליית הקוסם ולהכניס אותו להיכל התהילה.

חדר בריחה זה מיועד ל2-6 אנשים. זהו חדר אווירה שיכולים להיות בו גם המון קסמים, הכול תלוי בכם.

חדר בריחה בהרצליה-  תעלומה במשרדי הפארק

כאשר מדברים על חדרי בריחה במרכז מדברים על חדר הבריחה תעלומה במשרדי הפארק הנחשב אחד מחדרי הבריחה היותר שווים באיזור.

אתם נמצאים בפארק שעשועים, אבל זה לא הולך כזה חלק. יש תקלה בכמה מתקנים. אתם רוצים ליהנות. עד שמצאתם זמן להגיע לבלות בפארק, אתם מחפשים את הטכנאי, לכאורה מעשה פשוט שהופך למרדף, כי הוא נעלם. אם הוא נעלם מי אמור לתקן את התקלות?

עכשיו אתם מבינים שאתם בעצם הטכנאים של הפארק, ממבלים הפכתם לטכנאים זה מה שקורה בחדר הבריחה. וככל שאתם מנסים להתגבר על התקלה כדי להפעיל כמה מתקני שעשועים, אתם מגלים שבפארק התמים הזה, יש סוד אפל ומסוכן שמאיים על חייכם ועל חיי האנשים שהגיעו לבלות היום בפארק.

החיים שלהם תלויים בכם, והחיים שלכם מתחילים בספירה לאחור. אתם יודעים שאם אל תצליחו לתקן את המתקנים, יקרה אסון, אבל איפה הטכנאי? לאן הוא נעלם? האם מישהו העלים אותו ומי עומד מאחורי כל האסון שעומד להתרחש. מהו אותו סוד אפל שמאיים על חייכם.

ואם כל זה לא מספיק, יש גם איש מסתורי שעוקב אחריכם? מי זה ומה הוא רוצה?

תעלומה במשרדי הפארק זהו אחד מחדרי הבריחה הכי שווים ומותחים. מיועד ל-2-7 אנשים ונמשך 60 דקות.

חדרי בריחה במרכז – אבן יהודה, הרצליה, פתח תקווה, תל אביב

חדרי בריחה מבוקשים מאוד יש במקומות הנ"ל. הקלידו חדרי בריחה במרכז, הגיעו לאתר דה רומס, הירשמו לאתר והרוויחו את ההטבות והמבצעים של חברי מועדון הלקוחות של דה רומס.