חדרי בריחה פנויים תוכלו לבדוק בגלישה לאתר דה רומס, אתר שמאגד את חדרי הבריחה הכי טובים בארץ, הכי מגוונים והכי מושקעים. באמת לא כל כך נעים להגיע מבאר שבע למרכז ולגלות שאין חדרי בריחה פנויים ובעיקר מדובר באלה שכולם רוצים לבקר בהם. בדיוק בגלל זה פתחנו את האתר כדי שתוכלו להזמין און ליין, ועל הדרך גם לקבל את כל ההטבות והמבצעים שיש.

אתר דה רומס מציע לכם חדרי בריחה מיוחדים במינם, הנה כמה מהם:

האיום האירני או פארק היורה? חדרי בריחה פנויים

האיום האירני הגיע גם לחדרי הבריחה. כן יש איום כזה בגלל שאירן מפעילה כור גרעיני, ממנו היא מתכננת לצאת במתקפה גרעינית נגד מדינת ישראל. אבל מי ייתן לדבר כזה לקרות. בדיוק בגלל זה אתם תיכנסו לחדר הבריחה הזה, ומיד תהפכו לסוכני מוסד שצריכים להגיע לתוכניות של הכור הסודי והן נמצאות אצל נשיא אירן.

האם תצליחו להגיע לחדר בו נמצאות התוכניות, מבלי שיגלו אתכם. מי יראה אתכם וירדוף אחריכם וכמה חכמים תהיו כדי לחמוק מכל הסכנות ולהציל את עם ישראל?

ביצת הטי-רקס בחדר הבריחה פארק היורה!

פארק היורה הוא עוד חדר בריחה מעניין של אתר דה רומס. מדובר על פארק הדינוזאורים של סטיבן ספילברג, כן אותו פארק של הסרט שובר הקופות. מדענים חכמים הצליחו לעשות שיבוט לביצה של דינוזאור בשם טי-רקס. הביצה היקרה הזו נמצאת בתנאי מעבדה, שמורה ומוגנת כדי שחלילה לא יקרה לה מאום. בעוד שכל זה קורה, בפארק הדינוזאורים האמתי, מישהו השמיד את כל ביצי הטי-רקס. עכשיו עומדת לפניכם משימה ענקית. שומרי הפארק ירדימו את נקבת הטי-רקס בחצי הרדמה. הסם יפוג בעוד 60 דקות ומה שמשתתפי חדר הבריחה צריכים לעשות זה לקחת את בית הטי-רקס המשובטת  מהמעבדה, ולהניח אותה בפארק כל זה מהר לפני שהאימא תתעורר. היא יכולה לבלוע אתכם בביס, זה ממש מסוכן להיות לידה ולכן אתם צריכים לעבוד בשיתוף פעולה ולהיות זריזים מאין כמוכם.

אבק שריפה- למנוע את המלחמה הבאה!

אם אתם רוצים לעבור חוויה של שלום, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של דה רומס ולבדוק בין חדרי בריחה פנויים אם חדר "אבק שריפה" פנוי, כי זה הדבר הכי חשוב שתוכלו לעשות למען האנושות כולה.

מדובר על חדר שמחזיר אותנו למאה התשיעית לספירה, אז היה כימאי סיני בשם ד"ר צ'אנג שהמציא את אבק השריפה. כן זה שגורם ומשמיד, והורג וממית ומבעיר את המלחמות. אתם נמצאים בחדר הבריחה הזה כדי למנוע אותן. אתם חייבים לבנות מכונת זמן שתחזיר אתכם לנקודת הזמן של ד"ר צ'אנג ולפני שהוא משלים את משימת המצאת אבק השריפה לגנוב אותה ממנו, כדי שלא יהיו יותר מלחמות בעולם. נראה אתכם עושים את זה