אתר דה רומס – THE ROOMS מאגד תחתיו כמה חדרי בריחה בתל אביב. אתם מוזמנים לגלוש באתר, להתוודע את מתחמי חדרי הבריחה שיש באתר ולהזמין דרכו. לנרשמים לאתר מוענקים הטבות ומבצעים שווים.

חדרי הבריחה שבאתר כוללים עלילות שונות מז'אנרים שונים. חובבי הבילוש יצאו בו חדרי בריחה מאוד בלשיים, אנשי ביטחון יאהבו את חדר הבריחה שמזמין אותם לגנוב את תוכניות הכור הגרעיני באירן, ומי שאוהב לטוס מוזמן לחדר בריחה טיסה 301. זוהי טיסה שיוצאת לנופש בחו"ל אך האם היא תגיע ליעדה.

מה עלול לקרות בה? מה יקרה?" האם תהיה חלילה תאונה? האם מישהו ינסה להשתלט על המטוס? האם יקרה דבר מה שעלול לגרום לכם להרגיש בסכנת מוות כול זה באוויר. חדר בריחה שלא מיועד לאנשים עם פחד טיסה…

הג'וב האחרון- חדרי בריחה בתל אביב

כן זה יכול לקרות בחיים שטלפון אחד ישנה אותם לגמרי. זה בדיוק מה שקורה בחדר הבריחה הזה. דרום אפריקה על הקו, יש שיחה. היא מגיעה אליכם אחרי שפתחתם דף חדש ועשיתם הכול כדי לשכוח מעבר, אבל הוא כאן מתדפק לכם שוב בדלת ואתם לא רוצים את השיחה הזו. כל החבר'ה שלכם או יושבים בבית הסוהר או ברחו ואתכם תפסו, אתם עם אות הקין של מה שהיה. מה היה? מי רודף אחריהם והאם תצליחו להימלט מהעבר שלכם שוב?

אתם לא צריכים את השיחה הזו. זה הדבר האחרון בעולם שקיוויתם לו. בניתם משפחה, אתם חיים בסדר ופתאום הטלפון הזה שמחזיר אתכם לימי החטא. אתם חשים צמרמורת הרגשה שעלו עליכם, פחד מוות. הלב דופק כמו משוגע נבחר לכם צוות מיוחד במינו ואתם יוצאים למשימת חיים. כדי לסגור פינות, כדי לסגור את המעגל וגם כדי לעשות צדק. הצדק ינצח. אם תנצחו את החידות, תבינו את הרמזים ותהיו חדורי מטרה, תצליחו לצאת בתוך 60 דקות מהחדר הזה אתם והצוות שלכם.

אלם סטריט- חדר בריחה מפחיד וחכם

החוכמה של חדר בריחה מפחיד, הוא גם להיות חכם. אנשים לא פוחדים סתם, הם פוחדים ממשהו שהוא באמת מפחיד, למרות שפחד זה לא דבר הגיוני, עדיין צריך שתהיה סיבה לפחד הזה. זה בדיוק מה שיקרה לכם בחדר בריחה, אחד מהמון חדרי בריחה בתל אביב ואחד השווים שבהם תחת השם "אלם סטריט".

אז רחוב אלם סטריט הוא הרחוב שאתם גרים בו, אתם וכל ילדי השכונה. רק שבזמן האחרון אתם חווים סיוטים. יש איזה דמות מפלצתית שמפחידה אתכם ואת כולם, וצריך לעשות משהו. אתם תחליטו מה עושים, והחדר הזה יצור לכם את הסיוטים שבגללם תתאמצו מאוד לגלות מי עומד מאחורי המפלצת המפחידה ולמה החיים שלכם הפכו לסיוט.