דה רומס הוא אתר המשמש את חרי המועדון הלקוחות, חובבי ז'אנר חדרי הבריחה.

חדרי בריחה הם הבילוי הכי לוהט היום בכל הרמות. הם מעניינים, מרתקים, משעשעים, מסקרנים ומוציאים מכל משתתף את המיטב. אם עדיין לא הייתם בחדר בריחה כלשהו, דעו לכם שבארץ לאורכה ולרוחבה יש כ-300 חדרי בריחה והם מלאים עד אפס מקום…. אבל דרך אתר דהרומס תוכלו להזמין מקום בחדרי הבריחה הכי שווים. מועדון הלקוחות דהרומס מבטיח לכם שתבקרו בחדרי הבריחה הכי טובים שהם חלק מחדרי הבריחה באתר. הם חדרי בריחה מומלצים ובעלי ערך מוסף בכל המובנים.

חדרי בריחה של מציאות מדומה!

בכל חדר בריחה יש תפאורה ופירוטכניקה משוכללת המתאימה ומשרתת את הסיפור והעלילה. הסיפור סביבו נסב המשחק יכול להיות לקוח מסרט או סדרה אהובים, ויש גם סיפורים שנכתבים היום במיוחד לחדרי בריחה, כדי להציע עלילה מקורית ומיוחדת במינה.

ההשקעה הגדולה בחדרי הבריחה, כמו גם עלילת החדר, היא מה שעושה את ההבדל בין חדרי בריחה טובים לבין חדרי בריחה פחות טובים.

ככל שהושקעה מחשבה בעיצוב תפאורת החדר, שתתאים במיוחד לעלילת הסיפור, כך יהיו משוכנעים השחקנים כי העלילה אכן מתרחשת והם לוקחים בה חלק. בדרך כלל השחקנים בחדר הבריחה הם הטובים ולא הרעים. הם אלה שינצחו, יצילו, יגאלו ויושיעו מי שנמצא במצוקה אבל הם יצטרכו לעשות את זה תוך מילוי אתגרים ברמות שונות. בסופו של דבר אחרי כל ההרפתקה הזו, הם יצטרכו למצוא את המפתח של החדר ולצאת משם. אם הם לא ימצאו את המפתח הם יצאו משם…מאוכזבים.

ההמלצה: חדרי בריחה עם המון פירוטכניקה

פירוטכניקה היא חלק חשוב בבניית חדרי בריחה שמתאימים לעלילה. ככל שהפירוטכניקה תהיה יותר מפתיעה ומשוכללת, כך המשתתפים ייהנו יותר ויאמינו שאכן הם חיים בעולם המסוים של הסיפור.

הפירוטכניקה של חדרי בריחה משוכללים יכולה לכלול מעליות, קירות נעלמים, חדרים נסתרים, מכונות שעושות קולות, מציאות מדומה של לילה, שמיים, יער ועוד. זה עשוי להיות מקסים אם כמה חברים הולכים ביחד לחדרי בריחה ומתנסים בחוויות שונות ומרתקות, אגב פתרון חידות, לפעמים אפילו מתמטיות, בהתאם לסוג חדרי הבריחה אליהם אתם הולכים. דהרומס מציע לכם את חדרי הבריחה הכי טובים ומומלצים וקל מאוד לבחור באתר הזה חדרי בריחה שמתאימים לראש שלכם ולמשחק שאתם רוצים לשחק.

מחשבות יוצרות מציאות- דהרומס

עם תפאורה נכונה, פירוטכניקה מדהימה וסיפור מהסרטים אין שום סיכוי שלא תיהנו מחדרי בריחה. זה הולך להיות המקום שתבלו בו הכי הרבה עם החברים שלכם, עם המשפחה, עם חברים לעבודה.

חדרי בריחה הם יופי של פלטפורמה ליצרית קשרים חדשים, לגיבוש עובדים ולחגיגות ימי הולדת. 

אם אתם מחפשים חדרי בריחה במרכז, חדרי בריחה בשרון, חדרי בריחה בצפון או חדרי בריחה בדרום. דה רומס מאגדת את כל חדרי הבריחה המובילים בישראל.