אתר THE ROOMS מאגד חדרי בריחה טובים מכל מיני מקומות בארץ וגם חדרי בריחה תל אביב הם חלק ממנו. הזמנת מקומות דרך האתר הופכת אתכם לחברים במועדון אוהבי חדרי הבריחה, ואתם הולכים להרוויח מזה הנחות ומבצעים וכל זה חינם!!!

באתר THE ROOMS אפשר למצוא מגוון חדרי בריחה בתל אביב כגון:

חדר בריחה אלנבי 28 –  מדובר על מסיבה סגורה, המועדון הכי מסתורי בתל אביב. אתם לא יודעים מה הולך לקרות וטוב שלא. יש במסיבה הזו משקה בית מיוחד שיהפוך את שעת הבילוי שלכם בחדר הזה, לחגיגה מעלפת של שיכרון חושים. אתם גם תפחדו כן, אבל אתם תפעילו את הדמיון, תפצחו את החידות, תמצאו את הרמזים ותצאו משם כמו גדולים.

אתם בכלל לא תבינו איפה אתם נמצאים. פירוטכניקה ברמה הגבוהה ביותר, יחד עם שחקני הבית הממולחים, הופכים להפוך לכם את המסיבה הזו למסיבת חייכם.

לא לגלות לכולם ולבוא רק עם בין 3-8 החברים הכי טובים…

חדר בריחה הג'וב האחרון – רחוב נירים 10 תל אביב

הייתם שם פעם בעבר, כן בדרום אפריקה, זה היה מזמן. כל החבר'ה הישנים נעלמו. חלקם יושבים, חלקם ברחו ואתם, כל מה שרציתם זה לשכוח מדרום אפריקה.

אבל יש לכם שיחה מדרום אפריקה וזה קורה עכשיו בחדר הבריחה כלומר חדרי בריחה בתל אביב, יותר נכון בחדר בריחה ברחוב נירים 10, ואין לכם יותר לאן לברוח, הדלת סגורה. בואו נראה אם תוכלו להימלט מהגורל שלכם.

אתם רק רציתם לשכוח, לברוח מהכול ולפתוח דף חדש. אתם גרים באיזה פרבר שקט, עובדים במקום קבוע, משפחה, כלב. הכול בסדר, הכול שקט אבל פתאום הטלפון הזה מדרום אפריקה, מזכיר לכם שכנראה העבר לא תמיד נמחק ויש מי שרוצה להזכיר לכם מאיפה באתם.

הטלפון המפחיד הגיע, והצוות שלכם נבחר. כל שעליכם לעשות הוא לארגן אותו ולקוות שהכול יהיה בסדר.

הזר עם הקול המוכר מעביר בכם צמרמורת, הלב שלכם דופק כמו משוגע. מישהו עשה משהו שאסור בג'ובים האלה, ואתם צריכים עכשיו את כל האומץ גום את כל האנטיליגנציה כדי לצאת מהגיהינום הזה, וכל זה בחדר הבריחה בו אתם נמצאים. הכל קורה כאן ועכשיו. בואו נראה אתכם שומרים על פאסון ויוצאים מהבלגן הזה, מהאימה הזו שמחלחלת לאט לאט אבל בטוח לחדר שלכם.

יש לכם שעה, רק שעה. אתם בין 2-6 חברים ויש לכם את כל הדמיון, אבל בואו נראה שתצאו מזה לדלת הנכונה של החדר.

בסך הכול חיפשתם חדרי בריחה בתל אביב, וכבר הסתבכתם. סיפור חריף, שנון וכזה שעושה חשק לנסוע לדרום אפריקה ולקבל עוד שיחה כזאת.

מי אמר חדרי בריחה בתל אביב ולא קיבל את הטלפון הזה…