יש המון חדרי בריחה בתל אביב, אבל אם אתם רוצים למצוא חדרי בריחה לטעמכם, אנו ממליצים לכם להיכנס לאתר THE ROOMS ולהירשם למועדון הלקוחות שלהם.

דרך האתר תוכלו ללמוד על חדרי בריחה בתל אביב, לקבל המלצות ולהגיע לחדרי הבריחה הכי שווים.

מלבד זאת לחברים של מועדון הלקוחות יש מבצעים אטרקטיביים, לאנשים שחדרי בריחה הפכו להיות הבילוי הכי מועדף עליהם, ויש הרבה כאלה.

חדרי בריחה צריך לבחור לא לפי הכותרת, אלא לפי המשובים שיש לגבי החדרים הללו, ותוכלו גם להתייעץ עם נציגי האתר לגבי חדרי בריחה שווים יותר ולפי הטעם שלכם.

בין חדרי הבריחה הכי שווים בתל אביב ניתן למצוא את: ציד מכשפות, שוליית הקוסם, KGB, קארטו, מבצע לוויתן ועוד.

מבצע זעפרן- מה קרה פתאום באמצע האספרסו?

חדר בריחה הוא חלק מסיפור, ולכן הוא חייב להיות בנוי בצורה שמתאימה לסיפור. צריכה להיות בו פירוטכניקה משוכללת שצריך אותה לסיפור, הוא צריך להיות עם תפאורה מתאימה והוא חייב להיות כל כך משכנע שכל מי שנכנס לחדר הבריחה הזה, חושב שהוא באמת חלק ממבצע זעפרן למשל.

אתם מגיעים לפריז, כן, כן, ופתאום אתם בכל מיני מצבים מאוד משונים. שותים אספרסו וטורפים איזה קוראסון ופתאום איש הקשר אומר לכם שאין זמן ואתם נכנסים לטירוף של הימלטות בצד השני של העולם. מה יקרה? מיהו איש הקשר? לאן פניכם מועדות. מה שאתם יודעים זה, שאתם חייבים לעמוד בכל מיני משימות אם לא מי יודע מה יקרה…

מבצע זעפרן אחד מחדרי הבריחה הכי שווים באזור תל אביב.

למצוא את מכונת הזמן!

אם אתם מחפשים חדרי בריחה בתל אביב, כנסו לאתר של דה רומס והזמינו את החדר "אבק שריפה", אחד המיוחדים והשווים מבין חדרי הבריחה בתל אביב.

אז על מה מדובר? האמת על שלום ולא מלחמה. אתם נדרשים לבנות מכונת זמן, כדי שהיא תיקח אתכם למאה התשיעית לספירה, אז היה חי ד"ר צ'אנג כימאי סיני שהמציא את אבק השריפה.

ואתם לא סתם אנשים אתם הופכים למדענים שרוצים לשנות את ההיסטוריה ולמנוע משוחרי קרב, להגיע אל אבק השריפה, אתם רוצים למנוע מלחמות.

האם תצליחו להרכיב את מכונת הזמן?

אתם ואינדיאנה ג'ונס

חדרי בריחה בתל אביב יש הרבה, אינדיאנה ג'ונס יש רק אחד והוא מהמוצלחים שיש.

מדובר על הסיפור הידוע של אינדיאנה ג'ונס. אתם חלק ממשלחת מיוחדת שיוצאת לדרום אמריקה לחפש את אוצרות בני המאיה האבודים, שנמצאים במקדש של שבט בני המאיה. אתם לא הראשונים שמנסים, רבים כבר ניסו לפניכם אבל אף אחד לא הצליח.

חלק אף לא שרדו.

האם אתם תצליחו לאתר האוצר ולצאת בזמן. יש לכם 60 דקות להתמודד עם המשימה. זהו חדר בריחה שמתאים ל2 עד 6 אנשים, ואפשר להזמין אותו דרך האתר THE ROOMS.