בקרוב אתם הולכים לקחת חלק בפעילות אסקייפ רום עם החברים, וחשוב לכם להצליח? בכדי שאתם תוכלו לצאת מהחדר בו תימצאו בזמן שיא, אתם תצטרכו לדעת לתכנן את האסטרטגיה שלכם בצורה נכונה, שכן אם תעשו זאת כמו שצריך, אתם תוכלו לראות איך זה יעזור לכם רבות להצליח בסופו של דבר.

  • שיתוף פעולה בין המשתתפים – המפתח הראשון והחשוב ביותר שתצטרכו לחשוב עליו הוא שיתוף הפעולה ביניכם לבין שאר המשתתפים. כך שאם אתם שואפים להצליח, אז כמובן שיהיה כדאי לכם לתקשר היטב עם כלל חברי הקבוצה ולחלוק מידע אחד עם השני.
  • לחשוב מחוץ לקופסה – בכל אסקייפ רום ניתן למצוא חידות מתחכמות ולפעמים אף לא פשוטות. דרך שעשויה לעזור לכם לפתור חידות מהסוג הזה היא פשוט לחשוב מחוץ לקופסה. במקום לחשוב בדרכים רגילות וקלאסיות, תנסו לחשוב בצורה קצת יותר מקורית.
  • תתאמנו – ככל שתבקרו ביותר חדרי בריחה, כך יהיה לכם יותר ידע וניסיון בפתירה של חידות מהסוג הזה, כך שאתם תוכלו לפתור חידות בחדרי בריחה חדשים במהירות גבוהה יותר. כך אם תגיעו אל אסקייפ רום חדש, עדיין תוכלו לפתור חידות במהירות רבה יותר ומבלי לבזבז יותר מידי זמן.

תזכרו שחדרי הבריחה השונים מחולקים לפי רמות קושי, כך שאם אתם רק מתחילים, אז יהיה כדאי לכם להגיע אל חדר בריחה ברמה של מתחילים ולא להתנסות ברמה קשה על ההתחלה. אתם עלולים שלא להצליח, והדבר עלול רק לתסכל אתכם ולגרוע מכל החוויה שלכם, שזה בוודאי משהו שאתם לא תרצו שיקרה.

בחירת אסקייפ רום מתאים

אתם מוזמנים להצטרף אל מועדון חדרי הבריחה של The Rooms, בו תוכלו למצוא את כל חדרי הבריחה המובילים בארץ. כך אתם תוכלו להחליט היכן בדיוק אתם רוצים לבקר, וזאת מבלי שתצטרכו לבזבז יותר מידי זמן בסופו של דבר.

המבחר הגדול של חדרי הבריחה שיהיה לכם לבחור מהם, וזאת לצד המחירים הנוחים, יהפכו את ההנאה שלכם להרבה יותר גדולה. כך שאם אתם רוצים להגיע עם המשפחה או החברים בקרוב אל חדר בריחה באזור שלכם, אז אל תהססו להצטרף אל המועדון של The Rooms על הדרך. קחו בחשבון שהפעילות מתאימה לכל גיל ותוכלו להזמין אותה במסגרת פעילות משחקי חברה לנוער, יום גיבוש לעובדים או יום כיף עם המשפחה.

השתתפות בחדרי בריחה זוהי ללא ספק חוויה מיוחדת ומאתגרת שעשויה לספק לכם הנאה בלתי רגילה, וזה משהו שיהיה כדאי לכם לחשוב עליו ברצינות אם אתם רוצים ליהנות ממה שאתם בוחרים לעשות בסופו של דבר עם החברים והמשפחה.