חדרי בריחה בשרון מבוססים על משחקי המחשב שהיו נפוצים בשנות השמונים והתשעים ונקראו משחקי הקווסט.

משחקי הקווסט הללו היו משחקי הרפתקאות אשר הגיבור היה צריך להתמודד עם כל מיני מכשולים, חידות ומהמורות עד שהיה מנצח ולכן חדר בריחה עובד בדיוק על העיקרון הזה.

יש כל מיני חדרי בריחה בשרון כאשר הדבר החשוב ביותר הוא מה הסיפור שלהם. סביב הסיפור יש תעלומה מרכזית אשר צריך למלא אותה באמצעות עזרים כשלהם, רמזים ועוד. השחקנים בחדר הבריחה מפענחים צפנים, פותרים חידות, זוחלים על הרצפה, מגלים כספות מאחורי קירות, מפוצצים "חומרי נפץ" ועוד רמזים וזה צריך להיות הכי מפחיד ומותח שבעולם אבל יחד עם זה מספיק מאתגר ומרתק.

אנשים רוצים לפרוק, לצחוק ליהנות!

בעידן הטכנולוגי הזה אנו מסתבר משלמים מחיר. היא מעמידה אנשים במצב שהם מתפעלים רק ממנה ושכחו בעצם את היכולות והחוויות האישיות שלהם.

היא הפכה את כולנו לשחקני משנה בעולם טכנולוגי משוכלל, אנחנו רק ניצבים והיא מפעילה אותנו, אז הגיע הזמן להתחיל לשחרר לחצים ולא רק בחדר הכושר, הגיע הזמן לעשות ספורט לחשיבה, למוח, ליכולות האסטרטגיות שלנו ולהעמיד את עצמנו באתגרים אנושיים כמו למשל ללכת לחדרי בריחה בשרון ולאו דווקא יש בעוד מקומות בארץ חדרי בריחה.

THEROOMS מרכז את כל חדרי הבריחה המומלצים בארץ במועדון לקוחות אקסקלוסיבי. חדרי בריחה כגון: מחנה 23, אלנבי 28, סוד הגילגל, ציד מכשפות, קארטו, מבצע זעפרן, שוליית הקוסם, ג'ימי מי? PROJECT X ועוד.

מה זה חדרי בריחה ואיפה תוכלו למצוא חדרי בריחה בשרון?

יש בארץ כ-300 חדרי בריחה, כי זה טרנד, כי זה מבוקש, כי אנשים אוהבים חדרי בריחה בשרון וזה בדיוק תופס את כולם היום משועממים עם הסלולארי המשוכלל שלהם ביד. איזה אתגר אפשר כבר להציע לאנשים היום שמנהלים את עולמם דרך מכשירי סמארטפון ואפליקציות. שגולשים ברשת, שמזמינים ברשת שחיים ברשת ושהכול בלחיצת מקש בהישג ידם. הכול היום מאוד אינטנסיבי, מהיר, לא צריך לעשות כלום בשביל להשיג משהו, מספיק להיכנס לאפליקציה וכבר יש לך ירקות אורגניים בבית, טבעת יהלום, כרטיסים לחו"ל, סרט ומה לא? אז מה זה אומר?

זה אומר שמה שחסר לאנשים היום זה אתגרים חדשים ברוח התקופה, כאלה שיגרמו להם להתנתק מהמציאות הטכנולוגית הזו ויכריחו אותם לעשות משהו, להתאמץ בשביל משהו ולהגיע להישגים אישיים ולא רק בעבודה…

אז אתם מוזמנים להיכנס לאתר של THEROOMS שמאגד את כל חדרי הבריחה הכי מומלצים בארץ והנה ההטבות והמבצעים בדרך אליכם.

מה נותן לכם מועדון הלקוחות THEROOMS  ?

מועדון הלקוחות של חדרי הבריחה הכי טובים בארץ THEROOMS מעניק לכם שלל הטבות ומבצעים בכניסה לחדרי הבריחה הכי טובים שיש. כאשר אתם חלק מהמועדון הזה אתם ה-VIP של האסקייפרים של חדרי הבריחה.